Dagen!

Idag så har jag varit och hälsa på mamma en sväng.
Innan så var jag här hemma hos Anders,
lagade mat och fixade med lite papper m.m.
 
Kvällen avslutades med en timmes gym
med min vän Julia!
Var fantastiskt kul att hitta på något, och att röra på sig lite.
Så jag är verkligen med henne fler gånger!
 
Imorgon så ska jag försöka ringa lite samtal,
anmälan till mitt försökrångsbolag ska göras.
Samtal till försäkringskassan, min chef och läkare
ska också göras!
 
Min telefon har ju nästan gett upp,
funkar inte alls som den ska!
Så var och lånade mammas gamla mobil,
så jag kan ringa ordentligt m.m.
 
Så nu ska jag sitta och spara alla bilder som mamma 
har på mobilen på en hårddisk,
så ska jag lägga in allt som jag använder i min telefon
i hennes gamla.
 
Så jag har något att göra ikväll, kan jag säga,
 
Anders han jobbar kväll/natt denna vecka,
så han är inte hemma förens vid 2.30.
 
Så jag har tid på mig :)
 
Jag håller även på att skriva på en annan blogg också,
när jag känner mig redo, så kommer jag att skriva ut den här också.
 
 

Kommentera här: