Kan du lämna mig ifred?

 Du hann inte ens vara ute från häktet i 2 veckor innan
du försökte kontakta mig!
Alltså vad är det som är fel på dig?
 
Kan du inte låta mig vara?
Kan du inte se att jag har gått vidare i livet.
 
Jag vill inte ha något med dig eller din familj att göra,
för ni är likadana allihopa!
Och låt bli min son!
 
Du har gjort mig så mycket ont, så du kommer aldrig att bli förlåten!
SAMT ATT MIN SAKER SOM ÄR KVAR I LÄGENHETEN SKA JAG HA TILLBAKA ANNARS SÅ BLIR DET EN RIKTIGT POLISANMÖLAN, POLISEN ÄR REDAN KONTAKTAD!!!
 
Så jag skriver det igen, för jag vet att ni läser, och hur än äcklade, förbanade, irriterande ni än har blivit, så har jag gått vidare och mår så mycket bättre utan Oskar så det finns inte!
Men jag ska ha mina saker tillbaka annars så kommer en polisanmälan att bli,
och då han har redan brutit mot kontaktförbudet så ser det inte så bra ur??
 
Och varför ska jag betala en hyra på en lägenheten som jag har egentligen inget med att göra, där mina saker har varit ute på gården minst en gång i veckan pga hans bråk. Där jag har betalat allt för han sedan i januari 2016, allt som klöder, skoterdelar, bensin, mat, räkningar m.m. så varför i hela helvete ska jag betala från oktober till mars halva hyran. Då måste jag fråga dig som påpekade detta, är du helt rktigt. vet du vad han har gjort???
Fattar du vad jag har gjort till han i alla månader, veckor och dagar. vet du vad jag har fått gå igenom, vad jag har levt i? När du vet det så kan du komma tillbaka till mig.
Men innan dess så ska jag ha mina saker tillbaka innan en anmälan på både dig o han 

Kommentera här: