För ett år sedan...

Den 16 Februari förra året, alltså 2016, 
så satt jag hemma hos Oskar, i hans skitiga stuga på ett rum, utan toalett och kök.
Jag hade varit iväg och köpt "extra" mat från pizzerian från Sälen.
Mat som kostade ca 300:- styck.
Jag tänkte att ja skulle bjuda till det, jag fick ju betala allt.
Så jag tog det som var närmast och det Oskar ville ha.
 
Oskar åt sin mat, sen la han sig och sov till filmen
som vi kollade på.
Kul födelsedag!
 
Alla hjärtansdag förra året så kom han hem till mig för då hade jag sonen.
Då tvingade han mig till anal sex, tog mg verkligen hårt så jag knappt kunde gå
efteråt. Så jag hoppas att min alla hjörtansdag preent kommer att bli bättre i år!
 
Jag hoppas verkligen inte att jag ska våldtas och få ont efter ett sex i år.
Men det är iallafall en sak som jag aldrig kommer att bli av Anders!
Anders skulle aldrig göra något sånt mot mig'1
 
 
Nu ser ni att detta började redan i Februari av Oskars sida.
Att jag inte såg något, och att jag inte såg att han utnyttjade mig. 
Det är sjuk, för något var ju fel, och jag vill ju inte förstå.
Jag trodde ju att allt var sant. Och allt han gjorde var rätt!
 
Men så fel jag hade!

Kommentera här: