Julafton säger dom att det är!

Visst det är julafton,  och vi spenderar våran vecka i England hos min syster.


Men fan jag mår inte bra!
Igår så ringde dom från röntgen i Mora! 
Röntgen på skallen ska göras då jag har fått en skallskada, svullnad, extrem värk och plötslig smärta får jag då o då. Min syn på samma sida har försämrats jättemycket! Ljuskänslig på mitt högra öga samma sida som smällen så det ät jättejobbigt med ljus o speciellt ljuset från bilar och sol! Så nu blir det röntgen så får jag domen, kommer det att vara permanent eller kommer allt gå tillbaka till så det va? Det är den stora frågan!

Denna smärta som kommer då o då, samt min panikångest som jag har nästan varje dag! Det är fan inte kul! Jag svarar inte ens i telefon om jag ej känner igen under, för jag är rädd o orolig att det är du! Att det är du som ska ringa mig o ge mig en massa skit! Att det är du som fortfarande ska göra mig illa!

Imorgon har det gått 2 månader sedan polisen kom och tog dig! 2 månader dom jag har levt i frihet! 

Jag har levt i ett liv av misshandel och skräck! Där jag har mått extremt dåligt, men ej vågat erkänt detta! Där jag ej har förstått vad du gjorde mig! Hur du kontrollerade mig, hur du manipulera mig! Hur jävla illa du egentligen gjorde mig!

Fy fan säger jag för dig!
Hur fan kan man göra allt detta till en annan person! Förr älskade jag dig, men nu hatar jag dig!!

Tänk att en jävel har gjort mig allt detta!

Kommentera här: