Min lilla älskling!

Fast han är ju inte så liten längre!
8,5 år har han hunnit att blivit!
Vart tusan tog tiden vägen egentligen!
Han jag pratar om är min älskade gofis Linus!

Mitt brorsbarn, som jag älskar så mycket! :)
Han kom till världen när jag hade det som jobbigast
med min pappa...
Om inte han fanns på den tiden.
Så hade jag inte klarat pappas död,
så bra just då. Som jag gjorde!

Älskade Linus som bara fanns där för mig! <3
Jag kunde tänka på annat än på pappa,
så det var så himla bra!

Nu är Linus 8,5 år (viktigt med de där halvåret enligt han)
och han vill spendera tid med mig!
Han vill vara med sin faster!
Jag är så himla glad och lycklig över det, så det finns inte!
Det är bara att passa på och umgås,
för det är inte långt kvar tills den tid när han inte vill
umgås med sin faster längre!

Men jag är lycklig lottat att få
ha Linus i mitt liv!

Faster älskar dig!



En liten Linus!






Kommentera här: